4 dagar kvar *buhu*

Tjohoooo! sitter som vanligt på cesar och bara tar det lugnt.. har varit inne i köket med fatti och bakat pizza, fast kollade bara på. Igår firade vi bumbums tidiga födelsedag, tog några drinkar på cesar sen gick vi en snabbis till katakombe där vi blev överfallna av äckliga kackelackor.. en som satte sig på mitt knä och en som hoppade på bumbum FYFAN vad äckligt hahaha.. fatti fotade dom och sen bytte vi plats! efter katakombe drog vi för och kolla på cesar vs green river på fotboll och såklart vann cesar =D under fotbollen gick fatti och bumbum iväg och jagade en häst hahaha det var nog det roligaste under hela kvällen! fatti gick och drog den i manen hahaha ojojoj riktigt kul.. fatti och bumbum åkte hem i bil med killarna, nikkan åkte bus med alla andra och jag åkte på moppe med seybet, kan säga att jag hatar och åka moppe i det här landet speciellt med en turk som verkligen inte kan köra.. men men. Sov ut idag sen gick jag och nikkan på en shopping tur på stan, inhandlade 2 tröjor och en väska.. sen en liten surprise som jag inte kan avslöja till DIG... hmm.. fundera över den nu mohahaha. Har varit jätte varmt idag och inte direkt min dag men vad ska man göra. Beställde en ring från Istanbul idag som kommer till alanya på måndag eller tisdag grymt fiiiin ^^ blir en tattoo på tisdag kväll. Vet inte vad mer jag ska skriva får summera mer när jag kommer hem till sverige igen då jag kan lägga upp bilder och filmer.. nu ska jag vara med fatti hejdåååååååå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0