Cesar =)

Dagen började med att fatti och bumbum kom och hämtade mig och nikkan på hotellet för att åka till dim cay där vi åt mat och njöt av den vackra floden som vi satt i.. åkte vidare till mahmutlar och till oba, försökte göra lite shopping men gick inge vidare då de var största idioterna där så istället åkte vi till corner där stefan jobbar och chillade lite sen vidare till metro där vi handlade lite och sen var jag och nikkan tvungna att åka hem för och fräscha till oss.. och som VANLIGT sitter vi på cesar nu, har bakat kanel bullar och dom var jätte goda *mums* har hänt lite jobbiga saker ikväll dock.. men har ordnat sig nu! jag ska lägga upp lite bilder här nere för orkar inte skriva hahaha ska chatta med favoriten =) iiihhh ^^


 
den här äckliga kackerlackan satt på mitt knä på katakombe BUHU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0