Fatti och Seybet..

Jag saaaaaaaknar er! jag har varit utan dator nu över helgen eftersom jag varit uppe hos farmor med familjen, men nu är jag tillbaka, har dock inte kunnat sitta vid datorn eftersom far min suttit här men nu har han åkt iväg med alla så tog mig tillfället att skriva ett inlägg. Det är en sak jag inte förstår? vart är bumbum? men iallafall här är det dåligt väder idag.. molnigt som bara den, ska strax börja rensa ur mina lådor i mitt rum.. städa ut hela garderoben igår och kastade saker hehehe blev en stooor svart säck full. Får ju mitt nya stora rum snart! så behöver fixa till lite. Guuud vad jag tänker på er hela tiden, pratade med seybet igår på msn.. eller jag nikkan och barnen gjorde det han var grymt rolig tyckte barnen.. när nikkan sa vad ska du göra? och han svarade "taaa katten och köööra" HAHAHAHA.. nej men fatti nu får du faktiskt uppdatera på bloggen.. och lägga in bilder och berätta för lilla mig vad ni gör?  så jag har lite ögon godis! man saknar ju sin själsfrände, sin andra halva <3

nu måste jag rusa från datorn innan min far kommer hem och blir arg för jag sitter här.. tjingeling!


LOVE YOU MYCKET MYCKET MYCKET fatti <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0