JAAAA! jag ska uppdatera =D

heeeeeeeeeeej alla som har läst min blogg och klagat på att jag inte uppdaterat.. speciellt ACE, JESUS, SATAN, ABDULLAH, IBRAHIM med flera.. hahahaha.. jag sitter just nu på ceasar beach med bumbum, fatti, nikkan och the big "O" hihi ^^ ingen av er vet vem det är.. idag började dagen med att vi låg vid poolen och solade och badade, sen drog jag och nikkan upp och sooov jag var så jävla trött deckade på en gång sen gjorde vi oss iordning medan städaren stod och kollade på, vet ni vad? vår städerska har käkat upp flera av mina aprikoser och sen hade hon lämnat en mugg där det stod tip box, jag och nikkan fick oss fan ett gott skratt, vi trodde inte det var sant hon krävde pengar av oss för att hon städar vår lägenhet så jävla dåligt av henne!!! vet inte riktigt vad jag ska skriva men igår var vi iallafall i stan och shoppade lite grann, blev två adidas tröjor med as skönt material.. shoppade hos skrik mannen. Kollade in hos tatueraren, ska tatuera mig innan jag åker hem.. en tatuering på handleden mer avslöjar jag inte. Hehehe igår var jag och tjejerna i stan på kordon och the doors och i taxin påväg hem gjorde vi en liten "plan", vi skulle hoppa i poolen med kläderna på vilket alla gjorde förutom NIKKAN eftersom hon banga FYFAN säger jag bara.. jag hoppade i med kläderna på helt full och drog upp till onbech och bytte om, fick låna kläder och underkläder av fatti. taaaack! jag har dock träffat på en viss människa men men det slutade ändå med SIKTIR GITT! ingen respekt mot min fatti.. då blir det så. Jag har gjort så mycket här nere men vet inte riktigt vad jag ska skriva så nu undrar jag.. hur är det hemma i SVEALAND? jag vet att någon saknar mig men jag vet inte vem?? kan ni skriva namn när ni kommenterar?? hihi ^^ jag har fått skit ont i halsen, och en bränna som gör skiiiit ont.. Nej nu ska jag vara social mot alla vid bordet.. skriver kanske mer någon annan dag när jag har tid.. gör faktiskt saker hela tiden så hinner inte sitta och blogga. HEEEEEJJJJ DÅÅÅÅÅÅ!

puuuuussss och kraaaaaam LOVVVVEEEE YOOUUU <3

te echo de menos mi vida hehehehehe... chaooooo

Kommentarer
Postat av: SVENNEBÖGEN

de är mycket mycket varmt o regnigt här

o vi leker på min yacht alla flickor o vi rika

hormän :D

2008-08-09 @ 03:44:14
Postat av: Ace

eo de regnar hela tiden typ haha

men de har varit fett ROLIT

idag alla krånglade sig på stureplan o trängdes

allt blev kaos 8/8/8

de va vattenkrig först

sen vare efter fest med feta basen på sturplans gatorna

så de va nice

HEHEHE YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

chao

2008-08-09 @ 03:45:25
Postat av: Vida

ni förstår att hon saknar mig

hon säger de på spanska ni vet ni vet

hehehe!

2008-08-09 @ 03:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0