Jajamensan!

Jadu nu ska jag berätta vad jag har gjort de senaste två dagarna.. igår var jag ledig och var lite med nikkan, först tog vi en sväng till ÖoB där jag fick min skratt attack som vanligt.. det började med att jag skrattade åt en kille som jobbade där som jag aldrig har sett i hela mitt liv. VÄRLDENS största nörd hahaha han var ju helt efterbliven kunde inte sluta skratta ville ta ett foto på honom med nikkans kamera som hon hade med sig och lägga upp här på bloggen men jag fick inte *suck* sen fick jag mig ett till rejält skratt när vi stod i kassan och skulle betala när en person som vi kan kalla "britta" typ skriker ut ETT HUNDRA TRETTIO ÅTTA med glasögonen längst ner på näsan alltså hade ni varit där hade ni förstått vad det vad jag skrattade åt hahaha kan inte ens sluta skratta nu när jag skriver det. Iallafall efter ÖoB gick vi vidare till jobbet för att hämta ut våra nya kläder och dom satt ju fan som en kondom på kroppen så fick beställa nya till mig själv. Sen begav vi oss hemåt och åt lite middag, blev potatisbullar med bacon och lingonsylt väldigt gott.

Sen satt jag och nikkan och chattade lite på msn med fatti, bumbum och seybet hehe.. sen runt nio drog nikkan hem och jag fortsatte chatta med dom ett tag.. sen precis när jag hade lagt mig i sängen då klockan var runt tolv på natten ringer det på min dörr tre jävla gånger och jag blev helt skräckslagen och vågade inte gå och kolla vem det var så ringde favoriten som fick hålla mig sällskap och jag somnade inte förrän sent inatt och idag då jag varit ledig igen har jag bara slappat har inte orkat göra någonting har väl till största dels suttit här vid datorn och kollat på tv..

nu sitter jag och väntar på att några roliga människor ska logga in på msn så jag kan skratta lite mer och bli lite pigg.. (fatti och bumbum) ^^

Ska lyssna vidare på Askiiim baksana banaaa <3

PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0