Lördag

Suck det är lördag och betyder att jag ska jobba.. är grymt trött idag blev en sen kväll igår! sitter just nu och chattar lite med seybet behöver börja göra mig iordning snart.. eller iallafall byta om trodde solen skulle skina när jag skulle till jobbet som den gjorde imorse men ej.. nu är det monligt och blåser som fan.. så behöver något varmare på mig.  HAHA tog precis en screen shot på seybet när han skrattade kan tyvärr inte lägga upp den för det blev i fel format =)

nej nu ska jag chatta lite med honom och kolla på Elanur <3
sen gå till jobbet.

PUSS HEJ LEVERPASTEJ hihi


Kommentarer
Postat av: Fatti

Dålig på att uppdatera?!? =)



Du, kan du inte börja skriva till Seybet på engelska så jag slipper sitta här varje natt och översätta dina inlägg till honom. =)

Här är det bara tjat tjat tjat från hans sida, han är BEROENDE av dig!!!



Älskar dig vännen <3 puss

2008-08-31 @ 16:50:09
URL: http://fattibumbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0