Mmm..

Hej hopp! har precis duschat och målat naglarna men satt mig för och skriva lite.. idag har det inte hänt så mycket gick upp åtta imorse för att åka till skolan och ha en lektion och sedan för att åka hem igen! provade lite jeans i centrum men hittade inget jag tyckte var bra.. vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll det får kvällen visa lite senare. Har diskuterat lite om studenten idag i skolan faktiskt, alla treor ska ha ett möte på tisdag för att diskutera flak, studentmössor osv.. ska bli riktigt skoj känner mig taggad fast det är exakt 9 månader kvar idag. Jag måste erkänna att jag är grymt uttråkad här hemma och vill inget mer än att åka ner till alanya.. vet att jag skrivit det ett par antal gånger men det känns mer för varje dag som går. Saknar mina två tjejer som fortfarande är kvar där nere och även killarna på cesar. *SNYFT*..  nej nu loggade jag in på msn och såg att bumbum var inne så ska ta och chatta lite med henne.


GÜLE GÜLE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0