Saknaden är enorm..

Det är väl dags och skriva igen.. kom hem för 3 dagar sen och det suger, jag saknar turkiet, alanya och alla där nere så jävla mycket finns inga ord som kan beskriva saknaden som jag bär inuti mig. Jag hade det så kul där nere med fatti, bumbum och nikkan så kul att tårarna kom fram dagen vi åkte hem. Sista dagen spenderade vi på cesar sen när det var dags att åka hem kom våra känslor fram.. blev och ta en taxi till okan tower där vi satt nere i receptionen och inväntade vår buss till antalya flygplats på resan dit berättar reseledaren att flyget är försenat 3 timmar från arlanda, med ett stor suck klev vi av bussen halvvägs och inhandlade lite mat och sånt sen väl framme på flygplatsen gick vi omkring och kollade runt käkade på burger king som var deras "ersättning" för att vi fick vänta så länge på flyget. Efter ett tag då jag och nikkan legat på varsin bänk gick jag för att kolla på tv skärmen där jag fick världens suck, planet var försenat till 04:10 istället för att åka som de skulle ha gjort 22:25.. blev några timmars sömn på bänken på antalya flygplats sen gick hemresan fort när vi väl var på flygplanet. Jag måste bara säga att jag saknar er bumbum och fatti det är så sjukt tråkigt här hemma utan er.. och jag saknar seybet som fan hehehe och det är jag inte ensam om nikkan saknar honom också! nu ska jag ladda upp lite bilder från kameran så skriver jag mer imorgon! Sitter och lyssnar på askim baksana bana och tomble tomble memeler =D

Puss älskar er tjejer <3

 Jag och nikkan på robin hood =)

 Utsikt över alanya harbour, direkt från robin hood

 Söta Seybet på kordon, mitt favvo ställe nu

 Mina favoriter, bumbum och fatti dansar tillsammans på kordon, naaaw

 Utsikt över alanya uppe vid borgen, dagen vi hyrde bil

 Bumbum och jag, jag början på min fylla och ja blev bakis dagen efter eller hur var det?

 Fruksalladen som vi fick på angel restaurant, mums vad god den var

 Nikkan, bumbum och fatti på balkongen på cesar, fiiiina miner tjejer <3

 Mehmet från köket på cesar som inte kunde någon engelska men han var riktigt rolig ändå

 Bumbum, fuat och shetto på kata kombe hehe



 Min ny gjorda tattoo på handleden =)




Den här är till er fatti och bumbum, glöm inte bort mig! Jag älskar er något otroligt och ni satte pricken över i:et på min semester.. jag kommer alltid vara er natta patta. Kooom heeem snart! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0