Vill bort ifrån regnet!

Idag är det söndag och det spöregnar här hemma i Sverige, det är nu man verkligen vill ner till solen igen.. ja vad har jag gjort idag? ingenting vaknade sju imorse men låg kvar i sängen tills klockan var ett ungefär och sen käkade jag frulle. Har precis pratat med nikkan och mamma och dammsugit hela lägenheten, blir kaos hemma när jag är själv tycker jag hehe.. ska dra på mig lite varma kläder strax och kila upp till centrum och se om jag kan inhandla lite varmare kläder.. bumbum om du nu läser det här glöm inte messet du fick av mig igår och hur mycket jag har lagt undan, jag måste ju få roa mig lite med nya kläder i garderoben.. dessutom är det inte sommar hemma i Sverige längre *puss på dig* så behöver lite nytt ^^ chattade med fatti och co igår blev jätte ledsen när jag fick höra de fatti sa till mig och jag måste bara säga att jag, nikkan, bumbum och fatti är OSKILJAKTIGA.. det är vi 4 vänner föralltid.. vi kommer aldrig släppa varandra! massor med kärlek till er från natta patta <3

nu ska jag ta och klä på mig.. güle güle (hejdå på turkiska) =)

Kommentarer
Postat av: Fatti

Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3 Älskar dig! <3



Saknar dig enormt mycket! Vart är min Natta patta?!?

Vill ha dig här nu nu nu nu :'(



Jag gråter! Fan vad du är UNDERBAR!

Det är ett ord för dig Natalie, UNDERBAR!!!



Finns ingen som du, du är unik! <3

2008-08-18 @ 00:01:31
URL: http://fattibumbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0