Äntligen har jag fått de jag väntat på =D

Jajamen.. idag kom min baby hem från Helsingborg efter att ha varit där i nästa två hela veckor.. åhh min baby är så söt! hehe väldigt glad att min baby har kommit hem till sin ägare igen. Nu undrar ni säkert vem min baby är eller snarare vad min baby är, jooo såklart det är min underbara nya mobil =)

Hahaha där skrämde jag er allt, nej men det var så att min snälla pappa köpte en ny mobil till mig för ungefär 1 månad sen, men när jag fick den och hade fixat den och överfört allt från min gamla mobil insåg jag att kameran på mobilen var helt paj *suck* tänkte jag och den fick skickas iväg till malmö för reperation och jag var överlycklig när jag fick hem den igen.. så när jag öppnade förpackningen visade det sig att kameran FORTFARANDE var helt paj och jag var helt förkrossad, så mobilen fick skickas ner till malmö igen och när jag väl fick hem den igen påstod de att det inte var något fel på mobilen och efter många om och men så skickades den till nokia och nu idag fick jag en helt NY mobil! jippi och kameran på mobilen fungerar äntligen som den ska.. så nu har jag något att sitta och pyssla med ikväll.

Åhhh.. juste glömde bort att Jonas hjälpte mig sist med att överföra allt på mobilen, så får fråga honom snällt igen om han kan hjälpa mig någon dag i veckan!

Och för att inte prata om "tur" så var jag en sväng uppe i vällingby med mamma och nicole.. jag har länge haft span på en kjol som jag verkligen ville ha men den har aldrig funnits i min storlek då dom på gina tricot har sagt : "den är tyvärr helt slutsåld, så vi har bara de som hänger ute i butiken". Så jag tänkte äsch, men jag kollar ifall att den har råkat komma in i min storlek och helt plötsligt efter att ha kollat igenom typ ALLA kjolar hittar jag en i min storlek och jag blev överlycklig.. så såklart köpte jag denna underbara coola kjol ^^

Sen har jag varit med favoriten idag också, eller ja favoriten sov för det mesta men det var kul ändå hihi.

Nu ska jag ta och kolla på unga mödrar!!!


              
Min underbara mobil <3                Kjol 149:- från ginatricot


Kommentarer
Postat av: Anonym

AAA TÄNKTE VÄLL VADÅ BABY LIXOM :O

2008-12-10 @ 13:27:42
Postat av: Anonym

ja kmr slå den där jävla mobilen

2008-12-10 @ 13:28:05
Postat av: Natalie

Varför ska du slå mobilen?

2008-12-10 @ 17:58:31
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0