Bara 7 dagar kvar nu ju..

Om 7 dagar åker jag till England och är borta i 10 hela dagar.. ska bli ganska intressant och flyga den här gången eftersom vi flyger Stockholm-Amsterdam-Manchester, alltså måste vi mellan landa vilket jag och min syster aldrig har gjort när vi åkt dit förut ^^ ååh jag längtar så mycket, speciellt till shoppingen hahaha!

Pratade lite med min morbror imorse och han säger att det är kallare i England än vad det är här, så jag måste nog ta med mig min varma jacka, vilket jag inte hade förväntat =O

Hoppas jag hittar någon snygg jacka där borta ;P

Nä nu ska jag ta en snabb dusch och bege mig upp mot centrum med min morbror och hans fru och handla lite saker som mamma hade lämnat en lista på...

Over & Out


Kommentarer
Postat av: Tina

Jo men det är väl bara att komma förbi när som helst. Vi är hemma.

2008-12-20 @ 19:52:18
URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Anonym

say what?

2008-12-22 @ 23:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0