En dag på stan..

Idag blev de en sväng in till stan för att köpa lite smått och gott innan jag åker iväg till England.
Blev mycket mer än vad jag hade förväntat mig och köpte inte det jag egentligen letade efter eftersom jag aldrig hittat något.. känns som att allt är så torrt nuförtiden, man hittar aldrig det man vill ha! iallafall inte när man har pengar.

Ikväll är det prison break som jag alltid följer på måndagar så om cirka 5 minuter ska jag se på det..

Men innan jag gör det vill jag bara lägga upp en bild på vad jag har köpt idag hihi ^^




Leggings, svarta 69:50:- från H&M
2-pack svarta strumpbyxor 149:- från H&M
Hårnålar, svarta 19:50:- från H&M
Pennvässare 9:50:- från H&M
Eyeliner 130:-  från Makeup store
Guld jacka 299:- från Ginatricot
Stövlar 299:- från Citiskor
Läder skosula 69:- från Dinsko.

GODNATT BLOGGEN


Kommentarer
Postat av: Bea*

Niciga grejer du shoppat idag :)

2008-12-16 @ 01:00:32
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea*

sv: Jaha vad var du ute efter egentligen då`? idag har jag varit i skolan fick jullov idag eftersom jag inte har några fler lektioner denna veckan, men e andra har det hehe . Sj då?

2008-12-16 @ 17:31:50
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0