Generation storstädning haha

Ja men precis, idag har jag städat HELA dagen! började med att damma runt överallt i mitt rum, dammsög, putsade speglar, bytte sängkläder, torkade golven, dessutom städade jag min garderob.. hade nämligen bara kastat in en massa kläder så jag hängde upp allt igen och hängde upp mina nya kläder som jag köpt. Och när allt det var klart satte jag in lite julpynt i mitt rum för att få lite jul känsla.. längtar SÅÅÅ mycket till julen, även fast den kommer bli rätt boring i år eftersom det bara är jag och syster hemma och DESSUTOM jobbar på julafton.

Det tog ungefär 3 timmar och städa allt.. och nu sitter jag bara och tar det lugnt, kollar på Laguna Beach och sitter vid datorn!

Jag tänkte lägga upp lite bilder så ni får se lite nya saker jag har i mitt rum hehe.

Här har ni dom...





OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Bumbum

snygg du har gjort här i bloggen....å korten var juh as bra...kramiz

2008-12-02 @ 20:37:53
URL: http://fattibumbum.blogg.se/
Postat av: Jackie

RE: Usch, aa definitivt nått som går då!

Thank you babe=)

2008-12-02 @ 21:05:09
URL: http://jackie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0