Godmorgon!!!

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag kilar iväg till jobbet. Idag är nog min värsta dag på jobbet.. 13-22:15 =O hatar sånna jävla pass *usch* det måste vara mycket folk idag så att det går fort, orkar liksom inte bara stå och vara rastlös för att det inte finns något att göra.. men fram till 19 lär det ju vara mycket kunder!

Skrev aldrig vad jag gjorde i fredags.. först var jag hemma under dagen med min morbror och hans fru, gick en sväng uppe i vällingby kom hem och satt och kollade på TV ett bra tag och somnade en stund.. vi alla var jätte trötta för vi hade gått och lagt oss sent och gått upp tidigt. Sen på kvällen hade jag inga planer på att gå ut utan min plan var att stanna hemma och äta middag med alla.

Men sen så pratade jag lite med favoriten och bestämde mig för att följa med ut och äta middag, blev buffé på Shanghai, åt inte speciellt mycket men men =)

Sen eftersom klockan inte var så mycket gick vi vidare till Nivå22.. men var fööör mycket folk där så vi gick därifrån och kvällen slutade bara med att vi alla åkte hem! Jag och favoriten åkte hem till mig och kom hem och drack vin och sjöng karaoke med min familj haha det var kul..

Och i lördags jobbade jag bara hela dan och nu blir det samma sak idag.

Nu måste jag kila, det är kö till duschen.. vi hörs ikväll kanske om jag orkar skriva ett inlägg när jag kommer hem.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0