Gotenmörgen hihi



Vaknade för en timma sen.. ska snart kila iväg till jobbet och jobba 13-21 och jag är trött som vanligt! provade på att bara sova 8 timmar inatt eftersom jag fick höra igår på jobbet att jag kanske har huvudvärk hela tiden för att jag sover för mycket, men jag känner ingen skillnad direkt.. har forfarande lite huvudvärk =/

Just nu kollar jag på nyheterna, ska väl börja göra mig iordning så att jag är klar tills halv ett då jag ska gå hemifrån.

Jag hoppas det går fortare på jobbet idag än vad det gjorde igår, sen ikväll ser jag fram emot sanningensögonblick haha jag kollar alltid på det programmet..

Aja önska mig lycka till på jobbet idag och håll tummarna för att de inte ska komma in så arga och otrevliga kunder =)


Chaooo bella

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till :D

2008-12-08 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0