Idolkväll med syster..

Ja idag blev inte riktigt min dag som planerat.. skulle ha varit med favoriten men då jag fick reda på att favoriten inte mådde så bra fick jag ändra mina planer och då blev det att umgås med min syster! vi har väl inte gjort så mycket hittills, började dagen med en sväng uppe i vällingby.. hittade inte så mycket förutom ett par örhängen =)

När vi kom hem satt vi lite på datorn och kollade roliga videos, en som verkligen fick min syster att as garva hahaha.. sen blev det lite tv, life of ryan som jag gillar även fast många tycker att jag kollar på skit serier!

Eftersom mamma och pappa har en utekväll med deras vänner och vi själva hemma bestämde vi oss för att baka chokladbollar och laga mat tillsammans.. så nu har vi precis ätit middag (korvstroganoff med ris) RIKTIGT GOTT.. och just nu vilar vi bara lite och kollar på tv för att smälta maten i magen.

Senare ikväll blir det att kolla på idol och äta våra förhoppningsvis goda chokladbollar ^^

Nu ska jag gör annat.. här kommer lite bilder ;)


Korvstroganoffen, den var JÄTTE god!!!



 
 Chokladbollarna som vi gjorde tillsammans, dock har 
min syster gjort den i mitten som är mest brun och
jag kunde inte sluta skratta åt den, haha men den
  är söt, hoppas  bara dom är lika goda som de ser ut =)



OVER AND OUUUT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0