Lussebullar!

Idag har jag bakat lussebullar med mamma.. fy vad svårt jag tyckte det var haha, inte van att baka bullar direkt men det var riktigt kul och dom blev jätte fina! eller ja iallfall innan dom åkte in i ugnen nu vet jag inte hur dom ser ut..

Gick precis och tog två foton, mums så goda dom ser ut de är nästan så att man vill slänga sig över dom och äta en redan nu =)

Mamma fyllde ju år igår, men vi ska fira henne lite idag med god middag och bullarna till efterrätt, hon öppnade sina kort och presenter igår nämligen.

Usch idag är det så mörkt ute och regnar också! det suger.. blir så dystert när man bara sitter hemma då!

Nää idag har jag inte så mycket att säga.. bilderna får säga sitt *tihi*

PUSS




Kommentarer
Postat av: Jackie

Looks YUMMY I must say! ;)

2008-12-14 @ 15:51:49
URL: http://jackie90.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hehe i know =D

2008-12-15 @ 11:10:07
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0