Lyckad dag!

Var precis uppe och hämtade mitt paket, väskan överträffad verkligen mina förväntningar! den var helt perfekt, exakt en sån väska jag velat ha jätte länge men bara inte vetat vart alla köpt en sån men nu har jag en så behöver inte leta mer haha..

Sen när jag hade varit och hämtat paketet gick jag och köpte blommor som pappsen ska jag till mammsen imorgon då hon fyller år. Och efter det blev det en sväng till Mischief för och köpa örhängen till mamma som jag vet att hon vill ha! så hoppas att hon blir glad imorgon för alla presenter hon får.

Vidare till ginatricot spanade jag in ett jätte snyggt linne, men köpte det inte pga att jag är PANK!!!
men när jag får pengar ska jag köpa de, om de finns kvar.

Och nu ligger jag i sängen och bloggar lite, ska logga in på tradera och skirva en kommentar om väskan bara så att säljaren vet att jag blev mycket nöjd =)

Over and out see you tonight......

                

Väskan =)                        Linnet från ginatricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0