Väntar ivrigt på posten ^^

Jag sitter bara och väntar på posten, det är nämligen så att jag ska hämta ut mitt kära paket på coop. Väskan som jag la bud på, på tradera ska komma hem i brevlådan idag så jag kan hämta ut den, nu hoppas jag bara att den kommer innan 14:00 då jag tänkte kila upp till vällingby med mammsen.

Wohooo! vänta nu kom det något i brevlådan..

YES YES YES, mitt paket har kommit =D
nu måste jag bara hämta ut det.. hoppas bara väskan är lika bra som på bilderna, annars blir jag besviken.

Jag laddar upp bilder på väskan sen när jag har öppnat paketet, ååh känns nästan som julafton!


HEJ SVEJS


Kommentarer
Postat av: Anonym

de är kankse ja som kmr med i posten ;)

2008-12-10 @ 13:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0