Yeeeah!

Suck och stön vilken jobbig kväll det har varit på jobbet.. har nästan varit för segt idag, tiden har gått så sakta men nu är jag äntligen hemma! satt precis inne och kollade om jag vann auktionen på tradera eller inte, jag vann väska nummer två som jag la in en bild på i något tidigare inlägg.. jag blev sååå glad, vann den för 16 kr *JIPPI* hoppas den kommer fort till mig hehehe ^^

Pratade nyss lite med favoriten, tråkigt att vi inte har kunnat ses i helgen! men blir roligare och ses då nästan gång vi väl gör det ;P nu är jag så trött så jag ska lägga mig och kolla på tv tills jag somnar och dricka lite julmust.

Puss och godnatt på er allesammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0