1 dag kvar då..

Absolut så är det, imorgon beger jag och nikkan av oss till turkiet, alanya för och ha en 2 veckors semester ska bli så grymt skönt ska jag säga.. men till gårdagen, igår var jag hela kvällen med favoriten var riktigt myyys vi kollade på "the bank job" som vi så gärna ville se.. tycker den är grymt bra för och inte vara min smak till film. Mitt i favoritens mat stund ber hon mig hämta en sak ur hennes väska så självklart gjorde jag det och fick till mig själv en stooor CHOCK, en glad chock men ändå en chock haha kan tyvärr inte avslöja mer än att jag fick en underbar och söt present.. gick gåendes in till rummet där favoriten satt med ett naaaw leende på läpparna! om du läser det här favoriten vill jag att du ska veta att jag blev JÄTTE JÄTTE glad =) *memorys never die* you know.. tillbaka till filmen blev det efter en rök paus på balkongen och sen slocknade vi bara sådär, favoriten var riktigt trött efter ett långt arbetspass och jag var bara trött som vanligt haha. Vaknade imorse, låg ett tag och slappade i sängen sen gick vi och gjorde frukost.. inte långt efter gjorde sig favoriten iordning för att åka hem och jag var mindre glad men följde med upp till backen där jag tog farväl av favoriten vilket var jätte jobbigt.. vet att jag bara är borta i 2 veckor men att vara borta så länge från människor man verkligen tycker om är det jobbigaste som finns tycker jag.. kom några tårar men kommer ju tillbaka om 2 veckor då blir det glada miner istället hoppas jag! Var precis uppe i vällingby med mammsen, köpte lite örhängen och ett armband och nu sitter jag hemma framför datorn och min nya aircondition (en flläkt) och tar det lugnt.. ska se lite på tv och packa ner mina skor som blir det sista in i resväskan.. sen blir det en lång kväll med fotbad och fräscha till mig ^^

skriver mer imorgon! innan jag åker iväg..

pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0