28/7

2 dagar kvar nu jiiippiiii =D idag började dagen med att jag blev väckt klockan 11 av nikkan som kom hem till oss för att hjälpa mig med att packa resväskan så smart som möjligt.. mammsen hade lämnat en lapp om att vi skulle damma hela lägenheten suck tänkte vi men eftersom vi är så snälla döttrar dammade vi av hela lägenheten och började sen att packa min väska den blev fylld av klänningar, shorts bikinis och så.. den kommer antagligen väga mer än 20 kilo *oopps* och jag vill inte ens veta vad den kommer väga när jag åker hem från semestern. Har suttit ett bra tag och överfört musik till våra mp3 spelare vilket tog en himla tid säkert för att det var över 700 låtar.. Har också varit uppe i vällingby med nikkan och jessie.. började med en fika på cc och gick vidare och shoppade lite grann, själv köpte jag 2 linnen, en mascara, en make-up svamp och nipple täckare haha.. behövs ju nu när inte kommer använda mig av bh utomlands.. sen blev det bara en sväng förbi öob och sen hem.. nu har jag precis ätit med familjen.. hade bara tänkt slappa nu eftersom favoriten kommer hit och spenderar sin sita natt här innan jag åker iväääg. Men skriver mer imorgon!

pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Basso

haha nipple täckare ;-)

Meeeen neeeej kommer sakna diiiiig :-(

2008-07-28 @ 20:13:17
Postat av: Fatti Bum Bum

som om du använder bh annars!!! Hängpatte Natta ;)

puss ses snart

2008-07-29 @ 09:59:38
URL: http://fattibumbum.blogg.se/
Postat av: Natta

hahaha nej det är sant.. har faktiskt bara med mig EN bh i resväskan! ses imorgon



puss <3

2008-07-29 @ 14:06:20
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0