6 dagar kvar wohooo!

Så många dagar är det kvar nu.. fyfan räknar ner varje dag nästan lite pinsamt men vad ska man göra när man bara längtar och längtar. Sitter hemma med mamma eller ja mamma är ute och håller på med blommorna men jag sitter här framför en fläkt i vardagsrummet så sjuuukt varmt men så skönt. Åker till jobbet om 5 timmar så irriterande jobbar 17-22:15 riktigt jävla onödigt tycker jag men det är iallafall pengar kommer ha fått så grymt bra lön när jag kommer hem från turkiet. Igår var det jätte mys med familjen och så.. ännu mysigare var det när vi satt och chattade med fatti igår hon var riktigt söt i webben jag och nikkan satt och skratta lite åt henne. Tyvärr fick vi diss av bumbum som inte ville komma och hälsa framför kameran utan hellre ville spela tavla min sin turk kompis men men..

Nu ska jag duscha och fräscha till mig.. kanske ringa och väcka favoriten vem vet?



 



Underbara turkiet tagit direkt från planet förra året =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0