7/7-08

Jaha vilket roligt väder det har varit idag då när man gått runt på stan.. det har bara regnat och regnat. Vi gick till gamla stan för att ta en fika på ett café, vi beställde 3 kaffe latte, 1 te och 3 smörgåsar och gissa vad vi fick betala? jo det gick på så mycket som 350 kr, blev helt chockad när hon i cafét sa det. Eftersom det regnade så mycket och jag och nikkan hade så olämpliga skor på oss fick vi gå och köpa ett par vattentäta skor och jag fick dessutom köpa ett par leggings då mina strumpbyxor var genom sura. Efter allt detta gick på sightseeing på grand och fick se underbara rum, bland annat fick vi se rum som the osbournes och celine har bott i, vilket jag tycker var väldigt coolt. Nu är jag så sjuuuk trött så ska kolla lite på tv nu..



Blev dessa stövlar, kändes jätte konstigt och gå runt med dom nu mitt på sommaren men det regnade ju faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Ha ha ha det var nästan lite pinsamt att vi köpte dessa skor på sommaren, men en toppen dag var det =)

puss

2008-07-22 @ 08:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0