Ååhhh, helt chockad men så jävla glad

Var bara tvungen och skriva det här.. det ringde nyss på dörren och så öppnade jag så stod det en man där och han frågade mig:

- är du natalie?

- jag svarade, ja?

så räckte han över en stor inslagen bukett med blommor, jag gick in till min mamma och öppnade dom men visste inte vem jag hade fått dom av.. fick 18 röda rosor och ett kort, det var från favoriten såååå sööööt <3 jag är helt chockad men så jävla glad hihi.. jag är verkligen helt stum vet inte vad jag ska säga mer än att mina läppar säger allt, jag ler.



 



Dessa underbara 18 rosor fick jag av favoriten.. naaaaaaaw <3333


Tack jag tycker om dig så jävla mycket =D
Du gjorde verkligen min dag.

Kommentarer
Postat av: Abdul

vem jag???

2008-08-04 @ 23:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0