Baksmälla men fyfan vad kul..

Jaha vad ska jag börja med och skriva idag då.. igår var det som sagt min 18-års dag och gick ut med mina vänner på krogen.. kvällen började med att jag, nikkan och jessie tog en taxi in till fridhemsplan för att börja föra på nivå 22 där vi mötte några andra av mina vänner satt nog där några timmar och drack lite, vi hade jätte kul för att sen dra vidare till star bar där vi dansade lite.. drack lite mer men sen begav dig nikkan och jessie hem för att jobba dagen efter.. tråkigt men min kväll fortsatte iallafall.. efter star bar drog vi andra in till kickis för att sen dra vidare till gamla stan där vi inte kom in pga att vissa var för fulla.. dock var inte jag en av dom haha. Kvällen slutade iallafall runt 2 och alla åkte hem.. fick skjuts hem av favoriten och kom hem runt halv 3.. jag hade en as rolig och bra kväll den hade inte kunnat bli bättre faktiskt. En lyckad 18-års dag.. tack alla ni som kom ni vet vilka ni är =)





hahaha ni gjorde verkligen min kväll killar och tjejer..

Kommentarer
Postat av: jessica

NattaPatta du måste ju fixa så att man kan förstora bilderna du har lagt upp....vi blindosar kan ju inte se nått!!! PUSS

2008-07-13 @ 23:42:51
URL: http://fattibumbum.blogg.se/
Postat av: Natta

hur gör jag det då? hmm.. ska klura på det eftersom det tar sååå lång tid innan ni läser min blogg så jag lär ju ha kommit på det innan ni skriver =)

2008-07-14 @ 11:53:59
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/
Postat av: jessica

nähä du natta, jag e här inne varje dag!!!!! och nu undrar jag vad som händer med din uppdatering????? å du klura på bild frågan!!!? jag kan svaret iallafall ;) puss till dej ä hälsa min käresta nikan

2008-07-16 @ 19:48:53
URL: http://fattibumbum.blogg.se/
Postat av: jessica

Men nu får du ta å gaska upp dej med uppdaterandet!!!! detta är inte acceptablet!!!! Kom igen nattapatta hängpatta

2008-07-17 @ 19:25:11
URL: http://fattibumbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0