Favoriten

Ååhh idag ska jag få träffa favoriten inte setts nu på 5 dagar.. vaknade ungefär för 40 min sen, ska käka lite frulle och vänta tills de andra kommer hem så vi kan kila upp till centrum och kolla runt lite. Fyfan igår var en jätte jobbig dag för mig igår.. önskar det aldrig hade hänt mig! men jag får gå vidare som om ingenting har hänt liksom. Kan tyvärr inte skriva vad det gäller men det kommer nog ut snart. En annan sak, jag förstår verkligen inte vad det är med mig vi alla kollade på film igår "no country for men" och jag blev ruskigt trött och somnade vid 12 och ändå så vaknar jag så hima sent? sov liksom 10 timmar inatt.. jag bara sover, sover och sove INTE bra! får se hur jag klarar mig i turkland haha för åker ju dit om 21 dagar idag .. wohooo! nä nu skriver jag lite senare.

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0