Film & Ben and Jerrys

Har precis kollat på film med mamma och nikkan, blev någon film som pappa valde åt oss "the bank job" den var faktiskt riktigt bra för att ha blivit vald av pappa haha (han har inte så bra smak nämligen) och till filmen åt vi lite glass.. ben and jerrys *mums* så gott.. fast jag egentligen inte ska äta det så fuskade jag idag. Sitter just nu och skriver ner en lista på all packning jag ska ha med mig så jag inte missar något. Blir och ta upp resväskan på måndag så nikkan kan hjälpa mig och packa, hon packar smart till skillnad från mig haha. Blev lite inköp idag när jag var uppe och handlade några t-shirtar och ett par coola solglasögon, dock tyckte alla här hemma att dom var stora men hallå daaah dom ska vara det, det är mode men ni vet ju ingenting om de.. hehe. Nu ska jag fortsätta skriva klart min lista sen kolla lite på tv blir mysdag imorgon med mamma innan jag börjar jobba.

puss puss puss


Kommentarer
Postat av: Fatti Bum Bum

Men hallå daaaah är det ingen mer än Natta och fatti som fattar mode här eller?



Men hallå daaaah dom ska ju vara stora!!!



Puss // Fatti

2008-07-25 @ 00:02:41
URL: http://fattibumbum.blogg.se/
Postat av: Natta

Fatti jag vet att du är modemedveten =) jag hoppas du beundrar mina nya brillor iallfall.



puss på dej

2008-07-26 @ 12:40:06
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0