Godmorgon..

Godmorgon.. blev aldrig och träffa favoriten igår hon skulle jobba så var med familjen istället.. gick en runda uppe i centrum och köpte till mig en bolero som jag ska ha på mig på lördag kväll, gick vidare in på bolaget och sen hem igen påvägen hem stötte jag på något jag inte ville stöta på, usch var lite jobbigt. Eftersom det var så fint så satt vi utanför och solade, drack lite öl och läste några tidningar.. var skönt och bara slappna av. Blev middag ute senare på kvällen, kyckling, grönsaker och sallad blev det för mig eftersom jag undviker kolhydrater hehe. Men idag ska jag faktiskt träffa favoriten hon ska komma hit runt 2 så måste ringa och väcka henne vid 12.. eftersom bussarna fortfarande strejkar sä måste hon ta sig hit via bil.. hon orkar väl inte åka till centralen och ta tunnelbanan därifrån =P *ler* iallafall nu ska jag kolla på TV..

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0