Har alltid funnits där

Jadu.. nu undrar ni säkert vem jag menar, det finns en tjej som alltid betytt mycket för mig genom åren även fast vi inte alltid umgåts, vi tappade tyvärr kontakten med varandra av någon konstig anledning men har funnit den igen. Och jag måste säga att det är de bästa som har kunnat hända.. det har inte gått en enda dag då jag inte tänkt på henne och nu när jag fått kontakt med henne igen kommer jag aldrig släppa henne! Nu ska jag berätta vem denna underbara tjej är, jo hon heter basso och är den mest sköna, omtänksamma tjej jag mött.. jag vill bara skriva eller säga till dig gumman att du alltid kommer betyda mycket för mig.. kommer sakna dig som bara den nu när jag åker, men vi ses när jag kommer hem igen iallafall. Glöm inte bort mig nu!



Natalie älskar sin Basso <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0