Hehe

jobbat hela helgen men det har varit skönt =) för nu är jag ledig en hel vecka. har suttit på balkongen några timmar pch pratat med min morbror och hans fru som är här från england, gud vad skönt det är och se dom igen.. imorgon blir det en stund på stan med dom sen ska vi hälsa på mammsen på jobbet för en lite guide tur "jätte kul" hehe. Har inte pratat med favoriten på länge nu.. hon är väl upptagen som vanligt. Kul att fatti och bumbum ringde idag.. även fast dom drev till mig trodde verkligen på att det var tekin som ringde när johan drev med mig.. bra jobbat tjejer. Och nu är det bara 6 dagar kvar till min födelsedag.. ser fram emot det som fan.

Nä nu ska jag kolla på my name is earl..

pussar

Kommentarer
Postat av: abdullah

badoo uptagen som vanlit vua?

2008-07-09 @ 00:43:17
Postat av: Natta

ja du är ju upptagen väldigt ofta.. =)

2008-07-09 @ 10:38:44
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0