Hejdå..

Hände mycket igår.. började med att jag träffade favoriten och gick på en liten promenad, sen gick vi hem till mig för att hon skulle hälsa på min morbror och hans fru.. satt hemma hos mig ett tag sen gick vi alla ner till popollo för att dricka och äta lite.. alla åt plankstek och drack öl *jätte gott* fast favoriten typ åt upp min och nikkans också hehe "gam" enligt nikkan visst? efter vi alla hade ätit och så började vi promenera hem och satt hemma ute på balkongen och drack lite till.. måste nog säga att efter 2 stark öl och 2 cider hade jag ont i huvudet. Favoriten bestämde sig för att sova över så vi alla gick och la oss.. njae eller vi låg och kollade lite på SATC sen stängde vi av tvn.. och det bästa hände ju imorse 20 i 8 när de ringde från favoritens jobb och sa att hon skulle ha börjat halv 8 ooopppsss! det var bara och klä på sig och springa upp till centrum för att ta bussen, tyckte så synd om favoriten, vi var ju skit trötta.. iallafall så låg jag och höll henne sällskap lite med sms sen somnade jag när hon kom fram till jobbet och vaknade upp för kanske 2 timmar sen, har käkat frukost och duschat nu.. jag, mamma, min morbror och hans fru sitter och väntar på pappa ska tyvärr åka och lämna dom på arlanda =( nu har det gått en vecka sen dom kom hit och nu ska dom åka hem.. så jävla tråkigt, kommer sakna dom otroligt mycket men men.. åker ju till england i jul så får träffa alla då =) nu ska jag gå och vara lite social innan vi åker.. skriver mer ikväll!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0