Japp..

Vaknade imorse till världens finaste väder.. grymt skönt ute idag solen skiner och allt de kan inte bli bättre. Har precis ätit frulle och bäddat sängen så tänkte snart ta fram dammsugaren och dammsuga innan pappa kommer hem annars blir det väl tjat tjat tjat haha. Satt och gjorde om fatti och bumbums blogg igår.. den blev faktiskt fin efter ett tag. Funderar på att kanske göra om min lite också men det får vänta tycker den är bra som den är nu. Somnade väl runt halv 4 inatt blev ett jävla snackade i telefonen om allt och inget.. pratade minnen med en av mina närmaste tjejkompisar det var riktigt kul tror inte jag har skrattat så mycket på länge. Sen förresten har jag glömt och säga att jag stor shoppade med nikkan häromdagen var inne på Gina Tricot och dom hade ju världens rea allt kostade 49 eller 99 kr.. blev iallafall 3 klänningar för 147 kr, värsta kapet ju. Eftersom det här är min lediga dag idag tänkte jag bara ta det lugnt.. jobbar hela veckan sen fram till söndag sen efter det är de ju bara 3 dagar kvar tills jag och nikkan beger oss ner till vackra och underbara alanya för att sola, bada och festa med fatti och bumbum.

Nej nu ska jag ta och fixa till det lite här hemma.. pussar och kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0