shopping!

Blev väckt 10 imorse, gjorde mig iordning och åkte in till stan med nikkan för att upptäcka en ny affär.. åkte sen vidare till kista för att shoppa till lite blev några smycken bara och köpte piercingar till fatti för att sen äta en jätte god sallad riktigt smarrig var den. Åkte vidare hem med tunnelbanan eftersom alla bussar är på strejk, fyfan! nikkans kille kom förbi för att hämta oss, de skulle handla lite mat hem och hehe gissa vad nicole hittar? toapapper för 5kr styck så vi lyckades fylla hela bilen med 46 toapapper som innehöll 6 rullar alltså fick vi totalt 276 rullar, lite pinsamt och betala det i kassan =D åkte hemåt och grillade på deras altan, kött med majskolvar mums vad gott det var blev jätte mätt och sen fick jag skjuts hem så nu sitter jag här.. ska gå in och kolla SF blir bio kväll för mig och nikkan imorgon! guuud vad jag tycker det är kul när vi två umgås.. älskar dig syster! nu ska jag kolla film.

puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0