Sjuk..

Jajamen.. har gått och blivit sjuk 4 dagar innan jag ska åka till turkiet. Jag har spytt och är jätte dålig i magen, vilken trevlig kombination va? jaja.. jag får ta det som de kommer men hoppas på att bli frisk tills på måndag iallafall. Eftersom jag är sjuk gör jag inget roligare än och fjantar mig med att kolla på sunes sommar hahaha.. ni skrattar säkert åt mig nu men jag är så jävla trött på vanlig tv det finns ju aldrig något att kolla på bara en massa skit ursäkta mig. Sitter och as garvar åt en kommentar i filmen men den ska jag nog undvika och skriva här. Jag sitter nu och hoppas på att fatti och bumbum ska logga in på msn så vi kan prata lite.. hann inte prata med dom så länge sist för skulle till jobbet. Om fatti och bumbum nu läser min blogg så ofta som de påstår varför kommenterar ni aldrig mina inlägg? fyfyfy. Kanske ska börja "dissa" er blogg också =)

chaaaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0