Uppdatering

Ja ja vilket tjat haha.. jag har faktiskt haft fullt upp och inte haft någon ork eller tid över att skriva på bloggen. Då jag har varit ledig från jobbet har jag varit ute med mina vänner och inte suttit vid datorn.. men eftersom en viss bumbum har kommenterat i så många inlägg sitter jag faktiskt nu och uppdaterar lite. Har jobbat under hela förra veckan och först nu idag är jag äntligen ledig och imorgon också, då blir det bio med nikkan vi ska se mamma mia! jätte fint väder ute idag men är så grymt deppad idag bråkade med favoriten igår och hon har inte hört av sig något så som vanligt fick jag skicka ett sms och frågade vart hon höll hus.. aja det ordnar väl sig. Orkar faktiskt inte bry mig om det just nu.. less på att jag alltid blir den som måste ge upp och lägga mig på bordet. Igår kom pappa hem med turkisk lira till mig och nikkan blev ganska många sedlar hehe.. åker om 8 DAGAR ^^ snart dags och packa resväskan. Sitter just nu och chattar med fatti och bumbum dom sitter och äter pasta sallad *mums* själv åt jag soppa var jätte gott.. skriver mer imorgon! JAG LOVAR hehe.

Pussar


 

Bumbum och fatti äter.. miss you girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0