Varmt, varmt varmt..

Ja det är det faktiskt, det är jätte varmt idag! vaknade för ungefär en halv timma sen.. ska strax börja göra mig iordning för och gå till jobbet.. jobbar 13-19 idag usch vad de känns som att den här dagen kommer gå seeegt och det beror nog på att det är sista dagen innan semestern wohooo är så glad =D pratade jätte länge igår med fatti och bumbum riktigt skoj satt och skrattade som bara den i webcam. När bumbum sa tänk om 3 dagar sitter ni här med oss slog det verkligen mig att jag och nikkan snart är där med dom FYFAN vad kuuul, vi har längtat så efter dom, blir ett kärt återseende av våra vänner. Imorgon är resväckan uppe och packandet börjar så då kommer jag lägga upp bilder så får ni se hur mycket jag kommer släpa med mig.. nu måste jag äta frukost och börja göra mig iordning så att jag inte kommer försent.

Tack alla som har börjat läsa min blogg!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0