17 dagar kvar..

Godmorgon! har precis vaknat, blev en väldigt sen kväll igår satt uppe och kollade på film.. just nu sitter jag och bloggar lite, åt nyss frukost blev 2 mackor och te.. vet inte riktigt vad jag ska göra idag kanske sola lite på balkongen är rätt fint väder ute! chattade med bumbum och fatti igår riktigt skoj att se och höra dom.. hehe men turkarna i bakgrunden i supermarket på ceasar var riktigt roliga, kallade mig för Nööötalie hela tiden =D påminnde tjejerna att det bara var 17 dagar kvar tills min STORA b-day, fyller som sagt 18 då och skojja inte att jag LÄNGTAR! så alla ni som vet att jag fyller år då gratta mig!

FY fick mina betyg igår, vad rädd jag var när jag skulle öppnade kuveret.. men det visade sig att jag fick riktigt bra betyg iallafall även fast jag inte varit så mycket i skolan, smörar man lite så fungerar det ;)

nä nu ska jag ta och göra lite nytta.. skriver snart igen! byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0