Midsommar

Midsommar började med att jag satt hemma hos mig med favoriten och drack några öl.. vi drog sen in till stan för att träffa några kompisar,  vi stod och kollade på matchen i kungsan på stor bilds TV.. Turkiet spelade mot Kroatien och snacka om att det var massvis med folk där. Kroatien gjorde mål och alla turkarna drog från kungsan eller iallafall några meter bort och helt plötsligt gjorde Turkiet mååål och gissa hur glada turkarna blev hihi. Träffade en tjejkompis i kungsan som jag inte träffat på 3 år riktigt kuuul och skön tjej! Vår kväll fortsatte i Zinken på berget med några öl och utsikt över hela stockholm, så myyysigt.. sen rullade vi alla hem och jag och favoriten tog nattbussen hem från centralen bland alla firande turkar som åkte runt i deras bilar med flaggor och turkisk musik =)

Ganska mörk bild på stockholm men tagen från berget i zinken på midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0