Inte varje dag man blir tagen på rumpan när man går på stan!

Först ska jag säga att jag inte hunnit skriva något i bloggen på några dagar eftersom jag har jobbat hela helgen och bara varit med favoriten.. men i fredags var jag i stan med nikkan för att inhandla bamboo örhängen vilket blev väldigt lyckat och lite små saker till vår semester, började med att gå in i var enda H&M i hela stan för att hitta ett par leggings som jag aldrig fick tag på, jag gav snabbt upp letandet och bestämde mig för att istället beställa på internet! nikkan ville kolla in på ginatricot en sväng och såklart blev det ett köp där, fick faktiskt en tunika av henne, mycket fin! hehe.. efter att ha kollat runt ungefär halva stan käkade vi på sandys och gick sen vidare till affärerna på drottninggatan för att sen inte bli släpade hela vägen på drottninggatan till gamla stan för en affär som inte existerade längre då nikkan säger att affären fanns där för ett år sen *suck* så vi började vända oss tillbaka mot centralen och helt plötsligt hör jag en killröst säga: ursäkta! så jag trodde naturligtvis att han ville förbi mig bland alla människor och trodde nikkan tog tag i mig för och flytta mig mot sidan men vem var det som inte då tog på min RUMPA! joo den här "nörden" som nikkan kallade honom.. han bara tog på min rumpa sådär och log.. jaja inte varje dag man går på stan och blir tagen på rumpan liksom. Efter 5 timmar i stan blev vi skit trötta och rullade hemåt, kom hem och chattade lite på msn med fatti och bumbum sen åkte jag iväg till jobbet och har sen dess jobbat hela helgen och sovit med favoriten <3 nu är jag ledig tills på torsdag vilket ska bli såå skönt..

 
Dessa underbara bamboo örhängen har jag köpt =) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0