Alanya med fatti & bumbum!

Nu är det exakt 36 dagar till jag och Nikkan åker ner till turkland, till underbara alanya där vi har vår "extra" familj.. tråkigt nog är både bumbum och fatti redan nere i alanya och partajjar järnet, dom ska nämligen vara där i 3 ½ OTROLIGA månader men vi vet att ni saknar och väntar på oss visst tjejer? Det är så tråkigt här hemma och jag vet att nikkan saknar er något otroligt men hon har ju mig iallafall! För er som kanske nu läser min blogg och undrar lite om de jag just skriver så är det så att vi har varit ett gäng tjejer som åkt till turkiet några år i rad och lärt känna en massa människor nere i Alanya och på något sätt är det alltid så att fatti och bumbum alltid stannar längst av oss alla nere i alanya.. dom känner helt enkelt att alanya är deras andra hem =) men men.. jag skriver nog mer om turkiet snart!

lääängtar så mycket till killarna på GR och tjejerna såklart!

Underbaraste staden: ALANYA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0