26 november och UPPDATERING!

Ja nu är jag tillbaka i bloggvärlden efter många kommentarer om att jag ska uppdatera min blogg! har inte skrivit på ett bra tag nu, har varit väldigt dålig på det jag ber om ursäkt till er som faktiskt tar er tid och går in på min blogg och blivit besvikna över att jag inte har skrivit något. Har faktiskt beställt min studentmössa.. det är ju snart dags, bara 6 månader kvar sen tar jag studenten! *woho* idag är en väldigt tråkig dag, finns inget och göra.. väntar tills ikväll då blire och kolla på charterfeber, tycker det är så jävla roligt haha. Vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom det var ett tag sen jag skrev.. men jag ska duscha nu och sen lägga mig och kolla på tv och bara lata mig (som vanligt) =)

vi syns!




såhär fin kommer min studentmössa bli när den är klar.
(tack favoriten för att du fixade bilden åt mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0