Nu blev det kvällen!

Kom hem från jobbet för drygt 1½ timme sen.. gick bättre på jobbet än jag hade trott, trots dumma kunder haha (nicole du vet vad jag menar) vissa kunder förstår man sig bara inte på! påväg till jobbet stötte jag på lollo och therese, sorry girls att jag inte kunde stanna och prata men jag var tvungen att hoppa på tunnelbanan för att hinna i tid till jobbet.. hoppas ni förstår. Nu ligger jag bara i sängen och lider av mina fruktansvärda mensvärk (ja jag är öppen). Lyssnar på musik och chattar lite på msn, fick ju inte logga ut av en viss person pga att jag tydligen kollar för mycket på tv och behöver vara lite social av mig..

Måste bara säga att jag läser världens bästa bok just nu, en bok av Corinne Hoffman - Den vita massajens dotter. ÅÅHH! den är så jävla underbar, i vanliga fall brukar jag hata att läsa böcker men jag har märkt att jag har en tendens att kunna läsa böcker som är baserade på sanna historier, dom gör liksom böckerna mer spännande än vanligt.
LÄS DEN, om ni inte redan har gjort det.

IMORGON ska jag iväg och åka skridskor i kungsan hahaha eller iallafall kolla på vet inte om jag vågar på mig att åka skridskor var så många år sen sist jag åkte.. men blir säkert kul och kolla på när alla andra åker skridskor och skämmer ut sig och säkert ramlar på isen, kanske tar med mig min kamera?? får se hur jag gör..

Nu ska jag lyssna vidare på min musik och chatta vidare =)

vi ses! Kjaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Fatti

Har du läst den vita massajen då?

2008-11-28 @ 17:10:54
URL: http://fattibumbum.blogg.se/
Postat av: Bumbum

Blev de nå skridsko åkning då??? Ja å så undrar jag också om du läst dom 2 första böckerna???

2008-11-28 @ 23:55:51
URL: http://fattibumbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0