Saturday!

Har haft sån huvudvärk idag.. låg i sängen tills klockan var fem, sen hoppade jag in och tog en dusch!
nu sitter jag hemma med nikkan, har precis målat naglarna =)
alla har tydligen bestämt att gå ut ikväll, men jag vet inte om jag ska hänga med, vet iallafall att jag ska äta middag med hela familjen! för det är inte ofta vi gör det! Får se senare ikväll hur jag gör med kvällen.

Ja Jessica och Melanie jag har läst den första boken, den vita massajen och har även sett filmen den var jätte bra.
Och jag har läst ut den vita massajens dotter nu ska jag bara läsa den sista boken resan tillbaka till den vita massajen!

Grattis lilla Elias på 1-års dagen *jippi* =)


Kraaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack snälla Natta! Vi har massa fika kvar så du får komma förbi nån dag oh fika med oss. Kram!

2008-11-29 @ 21:47:06
URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Bumbum

Jo du jag har en massa verklighets baserade böcker om du får för dej att läsa mer!!! hojta bara till

puss

2008-11-29 @ 22:56:12
URL: http://fattibumbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0