Seg söndag..

Igår var det lördag och de hände inte så mycket för min del.. vaknade så sent och jag kände mig så otroligt seg. Framåt kvällen mådde jag väl inte så riktigt bra, var ganska så besviken och nere.. men favoriten kom hit och allting blev mycket bättre! vi gjorde inget speciellt, vi låg bara och snackade en massa.. satt lite vid datorn och kollade på tv. Vi somnade väl runt 3 kanske och vi sov jätte skönt båda två (de är ovanligt att vi sover bra eftersom vi båda tycker att min 120 säng är alldeles för liten för två personer som gillar att ta mycket plats i sängen) hahaha eller hur favoriten?

Och sen vaknade vi vid 12 imorse och bara låg och sega oss i sängen.. tillslut var vi både riktigt hungriga och gick upp och åt lite frukost, blev mackor och müsli med oboy =)

Glömde bort att nikkan kom förbi igår också och vi började prata lite om de här med Disney.. att dom har blivit stämda för en massa olika saker som har med "sex" och göra, så efter frukosten ville jag och favoriten kolla på Lejon Kungen eller jag ville det, favoriten ville kolla på Bernad och Bianca hehe men jag fick som jag ville! vi kollade på filmen och det är faktiskt sant de som sägs om just Lejon kungen iallafall.

Favoriten drog hem runt 18 och jag satte mig och kollade lite på miami ink, sen åt jag middag med mamma och pappa! och nu har jag precis duschat och kollat klart på sanningens ögonblick, ett roligt men ändå jävligt dum program som jag egentligen inte förstår mig på, eller jag förstår egentligen inte varför dessa människor ställer upp i det programmet.

Ja, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva det här är allt jag har gjort under lördag-söndag..

Nu ska jag lyssna lite på musik, sen försöka lägga mig lite tidigare än vanligt ;)

GODNATT <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe de va nice faktikskt

efter all snack huehue

2008-12-01 @ 00:04:45
Postat av: victor

Hej,100 000 människor dör varje dag av åldrandet.Kolla in min blogg där jag skriver om livsförlängning och samhällets åldrandeproblem samt hur vi ska besegra åldrandet så att man kan leva så länge som man vill.

2008-12-01 @ 00:11:09
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0