8 september

Har precis suttit och kollat klart på alla nya avsnitten av the hills.. åhh vad jag älskar den serien! var uppe i centrum för ett tag sen med nikkan, skulle fixa ett nytt id-kort eftersom mitt går ut nästa månad och jag fick det mycket billigare än vad jag hade räknat med, pluspoäng för mig hehe. Vi kollade runt lite men hittade inget kul alls, känns som att alla kläder är så tråkiga nu när det är höst.. jag vill gå runt i sommarkläder fortfarande! aja det är bara några månader tills det är sommar igen hmm INTE ^^ sitter bara och lyssnar på musik förtillfället väntar på att nikkan ska komma hem så jag kan hjälpa henne lite med sin nya dator, suck att hon ska vara så oteknisk haha nej skojade bara.. jag älskar dig syster <3

puss puss puss



Kommentarer
Postat av: Fatti

Jag kommenterar, jag kommenterar för jag är en trogen kommentator...ha ha ha ha!



Nej, men vad kul att du hade hela 81 läsare, din blogg kommer ju bli större än våran. =)



Älskar dig <3 pussssss

2008-09-08 @ 19:34:20
URL: http://fattibumbum.blogg.se/
Postat av: Anonym

the hills SUUUUUUUUUUUUCKS

2008-09-10 @ 00:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0