Äntligen sol..

Ja idag är det äntligen sol ute.. har regnat varje dag den här veckan så skönt med lite bättre väder! Är skit trött idag, vaknade tidigt idag fast jag var trött för kunde inte sova hade en sån hemsk dröm imorse. Var uppe i centrum för ett tag sen.. gjorde lite ärenden och köpte min jacka som jag skrivit om i tidigare inlägg, de jackorna verkar gå fort för de hade bara några få tal kvar och endast en kvar i min storlek så jag hade tur =) funderar på om jag ska ta och sova i någon timme eller så? ska till jobbet idag och orkar inte vara trött och hängig där även fast jag bara jobbar 3 timmar. Det slog mig igår att bumbum och fatti kommer hem om 2 veckor, det ska bli kul och träffa dom igen men säker inte lika kul för dom att åka hem..

Nu har vi i skolan iallfall bestämt vart vår studentskiva ska vara, det blir den 29e april på Riddarkällaren i Gamla stan.. har aldrig hört talats om stället men det verkar as bra. Fyfan det känns jobbigt att behöva gå i skolan när det ända man tänker på är att ta studenten och att aldrig mer behöva gå tillbaka till skolan och att man kan göra precis vad man vill efter gymnasiet.. men jag får stå ut helt enkelt och se det positiva med det hela.

Nej nu blir det en powernap för mig för mina ögon slocknar snart!

kraaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0