Bio ikväll!

Ja ikväll ska jag och favoiten på bio.. var ett tag sen jag var på bio så det ska bli skoj. Vi hade tänkt se filmen "love guru" hehe spanade in en liten trailer av filmen igår och den verkar grymt jävla rolig men det är klart den är det är ju mike myers som spelar i filmen hehehe. Så skönt att det äntligen är helg och min lediga helg dessutom.. imorgon blir det nog lite party med dom närmaste, har fan inte druckit en enda droppe sen jag kom hem från turkiet. Vet inte riktigt vad mer jag kan skriva.. hjärnan är helt lost idag! skriver imorgon istället..


 
PUSS

Kommentarer
Postat av: ACE

DEEEEEEEEEN ÄR SKIT BRA MOAHAHHA :D

men ointe bätree än austin powers alla tre också

2008-09-07 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0