Fortfarande sjuk..

Vaknade upp flera gånger inatt av att jag knappt kunde andas.. år så täppt i näsan de är så jobbigt! Igår hade jag typ hela medicin kittet i mitt rum såsom nässpray, tissue papper, halstabletter, te, vatten och medicin och inget hjälpte? så blev inte så mycket sömn inatt.. får ta och lägga mig tidigt ikväll eller ja iallfall försöka. Känner att jag behöver lite frisk luft har ju bara legat i sängen hemma nu i 3 dagar dags och komma ut en stund så tänkte hänga med mamma upp till centrum och bara svänga in på apoteket och köpa lite grejer så jag kanske börjar må bättre?

kollade ännu ett avsnitt av the hills igår kväll.. alltså det är så spännande så när avsnittet är slut väntar bara bara tills nästa haha ^^

solen är iallafall ute och skiner lite idag, de flesta dagarna den här veckan har det ju bara regnat och regnat INTE OKEJ!

ååh ja om exakt 5 dagar kommer tjejerna hem! wohooo!

peace & love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0