Fredag-Lördag

Ja igår var det fredag och jag spenderade hela dagen på stan med nikkan och bumbum.. vi shoppade verkligen loss! jag köpte faktiskt 2 tunikor, ett par leggings, en vanlig lågärmad tröja och en massa accesoarer såsom 2 hårband, armband och ett par bamboo örhängen i färg =) efter shoppingen kom jag och nikkan hem, var väldigt hungriga så gjorde te och mackor till middag mums vad det var gott.. och får såklart inte glöma att jag drack kall turkisk äppel te också så JÄVLA gott. . efter det gick vi in på mitt rum så noppade jag nikkans ögonbryn.

Blev rätt så långtråkigt hemma, så favoriten hade sina vägar förbi och vi satt och kollade på filmen "barnhemmet" den var faktiskt bra tycker jag.. dock tråkigt att den var på spanska! slutade med att favoriten sov över här.. men drog tidigt imorse för att åka iväg för att klippa sig (inga kommentarer) buhu..

Jag och nikkan hade bestämt att gå upp till centrum för att kolla runt lite men köpte ingenting, var inte lika kul att kolla på saker som det var igår. Men kollade faktiskt på ett par glasögon, ska börja använda glasögon nu när jag sitter här vid datorn, kollar på tv och så.. känner att jag behöver det får så ont i huvudet!

Ikväll är det lördag och hade inget speciellt planerat för ikväll.. men så gick vi förbi ÖoB för ett tag sen och bestämde med bumbum att vi skulle göra något vi tre, så blir att gå och ta en öl precis här vart vi bor..

klart och slut för mig, nu ska jag ta och måla naglarna!!!

PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0